بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
مرهمی بر دردهای ما

مرهمی بر دردهای ما

 

در هیاهو برگزاری سوپر لیگ اروپا و پنجمین باخت تیم یوونتوس، بخشی از باشگاه با کمترین هیاهو در حال انجام وظیفه خود به بهترین و کامل‌ترین شکل است. اگرچه دست تیم یوونتوس به احتمال زیاد و با فرض ادامه یافتن بازی‌های لیگ، به جام نخواهد رسید، اما با اطمینان می‌توان گفت جامی دیگر در دستان بانوی پیر خواهد بود.

 

بانوان یوونتوس همان بخشی هستند که با تمام توان و نیرو به کار خود ادامه می‌دهند و هیچ چیز نمی‌تواند نوار شکست‌شان در سری A را قطع کنند. در هجدهمین هفته از سری بازی‌های لیگ بانوان ایتالیا و پس از یک وقفه طولانی برای انجام بازی‌های ملی، باز هم این دختران بیانکونری بودند که توانستند با نتیجه 3 بر هیچ از سد تیم ساسوئولو عبور کنند. یووه‌ای‌ها با کسب هجدهمین پیروزی خود و با 54 امتیاز با اقتدار همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند. پیروزی‌های تماشایی و پر گل دختران شاید مرهمی بر دل هوادارانی باشد که از دیدن بازی تیم مردان و کسب نتایج نا امید‌کننده آنها خسته شده‌اند.

 

با امتیاز بالایی که دختران یوونتوسی کسب کرده‌اند و تعداد بازی‌های باقی‌مانده، بدون در نظر گرفتن نتایجی که حریفان کسب می‌کنند، تنها دو پیروزی دیگر برای قهرمانی و گرفتن چهارمین اسکودتو متوالی کافی است. همچنین حضور در لیگ قهرمانان بانوان اروپا نیز از هم اکنون در دستان دختران بانوی پیر است.

 

بدون حضور جیرلی، بونانسه‌ا و گالی (سه مهره کلیدی تیم بانوان) ، گوارینو از سه‌گانه استاشکوا، هرتینگ و چرنویا برای رویارویی با ساسوئولو استفاده کرد و این انتخاب هوشمندانه سرمربی بانوان به خوبی جواب داد.

 

چرنویا به خوبی توانست جای خالی جیرلی و بونانسه‌آ را پر کند و در دقایق 42 (از روی نقطه پنالتی) و 46 (به محض شروع نیمه دوم) تیم یوونتوس را دو بر هیچ جلو بیاندازد. ماریا آلوز که در دقیقه 70 جانشین هرتینگ شده بود نیز تنها 7 دقیقه پس از ورودش به زمین گل سوم یووه را وارد دروازه ساسوئولو کرد.

 

ریتا گوارینو پس از کسب این پیروزی و اشاره به وقفه بازی‌های ملی گفت:

 

وقفه‌ای که برای انجام بازی‌های ملی ایجاد شده بود باعث شد نتوانیم با کل تیم تمرین کنیم و برای مقابله با تیمی همچون ساسوئولو که تیمی بسیار قدرتمندی است به خوبی آماده شویم. به همین علت این پیروزی دو برابر باعث خوشحالی و رضایت من از عملکرد دخترانم شد. در طول هفته ما تلاش می‌کنیم تا انرژی و قدرت کافی برای بازی برگشت مقابل رم در نیمه نهایی کوپا ایتالیا را به دست بیاوریم.

 

 

والنتینا چرنویا که با زدن دو گل ستاره درخشان بازی بود با اظهار شادمانی از این برد گفت:

 

عملکرد خوبی در بازی داشتیم و برای من نیز بازی به خوبی پیش رفت. اکنون باید خود را برای بازی روز یکشنبه و مقابل رم آماده کنیم. می‌خواهیم روند مثبت پیروزی‌هایمان را همچنان ادامه دهیم و با نهایت تمرکز برای روز یکشنبه آماده می‌شویم.

 

گفتنی است بازی بعدی یوونتوس روز یکشنبه مقابل تیم رم در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا خواهد بود. بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر 1 به سود جالوروسی به پایان رسید و در بازی برگشت بیانکونری باید برای صعود به فینال تمام تلاش خود را برای برد انجام دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: